Quantum ADG281


Sevgililer Günü’nde Quantum ile “sevdiğinizi” bir kez daha söylemenin tam zamanı

Quantum, Sevgililer Günü için sevdiğine hediye arayanlara Adrenaline koleksiyonunun en şık modellerinden biri olan ADG281 ile ayrıcalıklı bir seçenek sunuyor.

Quantum, stil sahibi erkeklere yönelik hazırladığı Adrenaline serisi ile beğeni toplamaya devam ediyor. 2012 yılının en iddialı saat modellerinden olan ADG281, eşine, sevgilisine 14 Şubat için armağan arayışında olanlar için seçkin bir alternatif… Quantum’un erkeklere sunduğu şık ve göz alıcı saatler arasında yer alan Adrenaline Serisi’nin gözde modeli ADG281, mineral camı, paslanmaz çelik kasası, 100 metreye kadar su geçirmezlik gibi teknik özellikleri ile dikkat çekiyor. ADG281,  erkeklerin vazgeçilmez aksesuarı saatte aranan ayrıcalıkları bir arada sunuyor.

 Teknik Özellikler:
  • Kasa Boyutu: mm
  • Kayış boyu: mm
  • Makina: VD53
  • 100 metre su geçirmezlik
  • Paslanmaz çelik kasa
  • Mineral cam
  • Deri ve Metal Kayış
  • Metal bilezikte 8, deri kayışta 9 renk seçeneği

0 yorum: