Moda Pazarlama Micro MBA Programı size Moda dünyasının kapılarını açıyor!
Moda dergilerinde yazar, editör, stil danışmanı mı olmak istiyorsunuz? Ya da hayalinizde hep bir moda markasını yönetmek mi vardı? Bir moda blogu ya da moda sitesi açarak stiliniz binlerce kişiyle paylaşmak istemez miydiniz?
Istanbul Business School’da moda sektörünün en başarılı isimlerinden ‘Fashion Marketing & Luxury Brand Management’ eğitimi almak için hemen kaydınızı yaptırın!
İstanbul Business School, yeni dünya profesyonellerini günümüz iş dünyasına uyumlu yetiştirmek amacıyla iş dünyası eğitimleri veren yeni nesil bir eğitim şirketi. Geçtiğimiz yıl kapılarını açan İstanbul Business School, İş dünyasında uzmanlık kazanmış iş tecrübesi sahibi eğitimci kadrosu ile katılımcılarına zengin bir temel ve farklı alanlarda Mikro MBA yapma fırsatı sunmaktadır. IBS öğrencileri, farklı sektörleden tanınmış isimlerden alınan eğitimler ile sadece edindikleri bilgilerle değil, kurdukları kuvvetli bağlar, katıldıkları tartışmalar ile deneyim kazanıp programdan aldıkları faydayı en üst düzeye çıkarıyor. Tüm eğitim programları 4 hafta boyunca cumartesi günleri saat 10.00-18.30 saatleri arasında Hilton ParkSa Maçka’da gerçekleşiyor. Moda Pazarlama Micro MBA Programı 28 Nisan 2012’de başlıyor!
Moda alanında çalışmak isteyenler ve modanın pazarlamasını sektörün en başarılı isimlerinden öğrenmek isteyenler için Istanbul Business School bünyesinde tasarlanan Moda Pazarlama Micro MBA Programı yaratıcı içeriği ve güçlü eğitmen portföyü ile sektörde çalışan veya moda alanında kariyer yapmak isteyenler için kapılarını 28 Nisan 2012’de açıyor!
Bu renkli eğitim süresince pazarlamadan yaratıcılığa, trendlerden tasarıma tüm başlıklar moda endüstrisi üzerinden anlatılacak. Moda dünyasını yakından tanıma fırsatı bulacak olan moda tutkunu katılımcılar, lüks markaların iletişim stratejileri ve markaların yaratılma süreçlerini de hem teorik hem de pratik eğitimlerle öğrenme şansına sahip olacaklar.
Moda ve lüks markaların dünü, bugünü: moda evleri, tasarımcılar, milattan bugüne modayı etkilemiş akımlar, moda sektöründe tüketici davranışları ve kültürel faktörler gibi konuların işleneceği moda dünyasına girişle başlayacak eğitim programı 4 hafta boyunca moda alanında kariyer yapmak isteyen katılımcılara teorik ve pratik bilgiler kazandıracak. Program boyunca işlenecek moda tüketim trendleri, modanın geleceği, online ve offline moda basını, lüks tüketici davranışları ve trendleri, innovasyon ve yaratıcılık, moda perakendesi ve koleksiyonlar gibi konuların yanı sıra styling workshop’ları ve Nişantaşı’nda sezon koleksiyonları üzerine grup çalışmaları gibi aktiviteler de gerçekleşecek.
Program direktörlüğünü Gatrium CEO’su Orhan Gönen’in yaptığı Fashion Marketing&Luxury Brand Management Micro MBA Programı’nın eğitmenleri arasında moda dünyasının en başarılı isimleri bulunuyor.
Eğitim direktörü Orhan Gönen, programla ilgili “Lüksün tanımı ve yaşanma tarzı zaman içerisinde farklı kültürlere göre değişse de temsil ettiği ulaşılması zor ve ayrıcalıklı statü kavramı hiç değişmedi. Premium kategorisinde yer alan ürün ve hizmetler, onları talep eden A+ müşteri segmenti için işlev ve fiyattan çok daha ötesine dokunan bir ruha sahip. Moda ise lüks kategori içerisinde A+ ve diğer kitlelere kendini ifade etme yönünde başlı başına bir sektör. Yaratıcı atölye ve interaktif workshoplar ile tasarlanmış bu programda, katılımcıları lüks marka strateji ve pazarlama taktikleri, moda sektörünün kendine özel dinamikleri ve iletişimi, lüks tüketici dünyasına yakın bir perspektiften bakarken dünyayı etkileyen yeni trendlere de göz atacağız. Moda ve lüks marka pazarlama tutkunları için özel olarak tasarlanan Luxury & Fashion Brand Management programı, küresel krizlerden bağımsız kendine özgü bir büyüme dinamiğine sahip bu özel kategori hakkında size farklı bir dünyanın kapılarını aralıyor.” dedi.
0 yorum: