20 TL altında 400’e yakın tasarım %50 indirimle binlerce seçenek bonprix.com.tr’de






bonprix, tüm alışveriş tutkunlarını indirim cennetine davet ediyor
20 TL altında 400’e yakın tasarım %50 indirimle binlerce seçenek bonprix.com.tr’de 
Alışverişini indirim döneminde yapmayı sevenler, bonprix’nin %50 indirim şenliğine davetli. Kadın, erkek, çocuk ve ev dekorasyonuna yönelik binlerce ürünün %50 indirime girdiği sitede, 20 TL’nin altında özel olarak kategorilendirilmiş 400’e yakın tasarım da bulunuyor.

Düğün sezonuna devam edenler için abiye elbiseler, plajda ince görünmeyi arzulayanlar için şekillendirici mayolar, içsel yolculuğa çıkacaklara iç çamaşırları ya da gardırobunu sonbahara hazırlamayı hedefleyenlere triko ve montlar,  bu indirimde herkes bonprix’de aradığını bulacağının garantisi.


Alışverişini indirim döneminde yapmayı sevenler, bonprix’nin %50 indirim şenliğine davetli. Kadın, erkek, çocuk ve ev dekorasyonuna yönelik binlerce ürünün %50 indirime girdiği sitede, 20 TL’nin altında özel olarak kategorilendirilmiş 400’e yakın tasarım da bulunuyor.
Düğün sezonuna devam edenler için abiye elbiseler, plajda ince görünmeyi arzulayanlar için şekillendirici mayolar, içsel yolculuğa çıkacaklara iç çamaşırları ya da gardırobunu sonbahara hazırlamayı hedefleyenlere triko ve montlar, bu indirimde herkes bonprix’de aradığını bulacağının garantisi.
bonprix hakkında:
bonprix, Almanya ve Avrupa’da modayı uygun fiyata sunan öncü şirketlerden biridir. Otto Group üyesi bonprix, 1986 yılında kurulmuş ve bugün uluslararası bir şirkete dönüşmüştür. Başarısını, kurulduğu yıllardan itibaren izlediği yenilikçi gelişim ve esneklik politikasına borçludur. 1990’ların sonunda tutarlı bir Multi-Channel (çok kanallı) satış stratejisi takip etmeye başlayan şirket, katalog, yerleşik mağaza ve internet mağazacılığı üzerinden, sağlıklı ve sürekli bir gelişim izlemektedir. 
“bonprix, it’s me!” sloganıyla herkese uygun, erişilebilir moda ifade edilmektedir. Kadın, erkek ve çocuk giyim başta olmak üzere, iç çamaşırı, ayakkabı ve hatta mobilya ve ev eşyalarına kadar uzanan geniş bir ürün yelpazesi vardır.
bonprix, Almanya ve Avrupa’da katalog üzerinden satış yapan en iyi ilk 10 şirket arasında yer alır ve ayrıca en çok ziyaret edilen internet mağazalarından biridir. Bugün 9,5 milyonu Almanya’da olmak üzere, dünya çapında 23 ülkede, toplam 25 milyon müşteriye ulaşmıştır. 2010 yılı cirosu yaklaşık 1,136 milyar Euro olan bonprix, Otto Group’un en fazla büyüme gösteren kuruluşlarından biridir.

0 yorum: